آخرین اخبار
کد مطلب: 147100
ستاد بحران لردگان ؛
جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران در لردگان
تاریخ انتشار : 1401/11/26
نمایش : 414
محمدکاظم منزوي سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت : امروز جلسه شوراي مديريت بحران به عنوان معين شهرستان هاي لردگان و فلارد را در شهرستان لردگان برگزار کرديم و با توجه به بارش هاي اخير نقاط حادثه خير شهرستان هاي لردگان و فلارد را شناسايي کرديم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛ محمدکاظم منزوي سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت : امروز جلسه شوراي مديريت بحران به عنوان معين شهرستان هاي لردگان و فلارد را در شهرستان لردگان برگزار کرديم.

ايشان در ادامه افزود : در اين جلسه به بررسي وضعيت بارش باران و با توجه به ادامه آن تا امشب و به خصوص جاده هاي شرياني که در اين شهرستان وجود دارد و همچنين نقاط حادثه‌خيز شامل نقاطي که قابل ريزش هست و با توجه به مسائلي که در شب گذشته اتفاق افتاده بود در خدمت مديران محترم دستگاه اجرايي بوديم.

منزوي افزود : مسائل کامل بررسي شد با توجه به اشراف مديران شهرستان لردگان بر مسائل سيل و همچنين رانش خوشبختانه ما خيلي سريع توانستيم مشکلات مربوط به ريزش کوه در مسير و همچنين مسيرها را برطرف کنيم . ان شاء الله به سلامت اين شرايط را  نير بگذرانيم و مشکلي نداشته باشيم.

اين جلسه با حضور محمدکاظم منزوي سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري ، قاسم دانشياري معاون هماهنگي امور عمراني و محسن طهماسبي کهياني معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري و ساير اعضاي ستاد مديريت بحران ، جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان لردگان در سالن جلسات اين فرمانداري تشکيل شد.

در اين جلسه مقرر گرديد : کليه دستگاههاي عضو ستاد بحران تمامي تجهيزات و ماشين آلات موجود خود را در اختيار تيمهاي خدمات رسان و امدادي قرار دهند تا خاليي در خدمات رساني به مردم پيش نيايد ، مقرر گرديد شهرداري لردگان به همراه بنيادمسکن از محل سيل بندهاي شهر لردگان بازديد ميداني نموده و گزارش آن را از طريق فرمانداري به استانداري ارسال نمايد ، مقرر گرديد مديران شهرستاني مسائل و مشکالت موجود در حوزه مديريت خود را طي گزارشي از طريق فرمانداري به استانداري ارسال رصد نمايند.

انتهاي خبر / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس